Vanaf 1 juli wijzigt onze telefonische bereikbaarheid. Voor vragen over declaraties, overeenkomsten en het zorginkoopbeleid zij wij op dinsdag tot en met donderdag van 08.30 uur tot 11.00 uur telefonisch bereikbaar.
Op onze pagina met
veelgestelde vragen vindt u antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw antwoord niet vinden? Dan kunt u op onze website ook uw vraag stellen via het
contactformulier. Vaak krijgt u dan dezelfde of eerstvolgende werkdag een reactie op uw vraag.
Waarom deze wijziging?
Afgelopen 18 maanden hebben wij onderzocht hoe we zorgaanbieders telefonisch en schriftelijk (contactformulier) zo snel mogelijk van een kwalitatief antwoord op hun vragen kunnen voorzien. Hieruit blijkt dat we sneller en beter antwoord kunnen geven op vragen wanneer deze via het contactformulier worden gesteld. Dit heeft te maken met de verschillende expertisegebieden van de medewerkers die de vragen beantwoorden. Schriftelijke vragen kunnen sneller worden beantwoord omdat deze direct kunnen worden opgepakt door de medewerker met de benodigde expertise. Wij adviseren u daarom om uw vraag waar mogelijk via het contactformulier te stellen.
Let op. Deze telefoonnummers zijn alleen bedoeld voor zorgaanbieders. Klanten kunnen contact opnemen met onze klantenservice.
Vraag over
|
Telefoonnummer
|
Bereikbaarheid
|
Declaraties
|
088 222 40 00 (optie 1)
|
Dinsdag t/m donderdag van 08.30 tot 11.00 uur (per 1 juli 2024)
|
Overeenkomst of
Zorginkoopbeleid
|
088 222 40 00 (optie 2)
|
Dinsdag t/m donderdag van 08.30 tot 11.00 uur (per 1 juli 2024)
|
Machtigingen
|
088 222 40 50
|
Maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur
|