Menzis organiseert in het najaar meerdere klantbijeenkomsten verspreid over het land. Tijdens deze bijeenkomsten gaan we met klanten in gesprek over de thema’s preventie, ouderenzorg, chronische ziekten en betaalbaarheid van zorg met als doel de uitkomsten van ons zorgbeleid te verbeteren.
Goede kwaliteit en resultaat
Menzis vindt het belangrijk dat u een goede kwaliteit van zorg krijgt. Het gaat niet alleen om hoe de zorg wordt verleend, maar ook om het resultaat. Wij maken hiervoor afspraken met zorgaanbieders, bijvoorbeeld huisartsen, apothekers, fysiotherapeuten en ziekenhuizen. De afspraken gaan onder andere over de kwaliteit van de zorg, de kosten, wachttijden en de samenwerking met andere zorgaanbieders. Voor de inhoud van deze afspraken willen we weten wat de meningen en ideeën van onze klanten zijn. Tijdens de klantbijeenkomsten informeren wij onze klanten tevens over de belangrijkste wijzigingen in de polis van 2019.
Extra thema’s
Naast de eerdergenoemde hoofdthema’s preventie, ouderenzorg, chronische ziekten en betaalbaarheid van zorg staat tijdens elke bijeenkomst nog een extra thema centraal:
Datum
|
Locatie
|
Extra thema
|
29-11-2018
|
Wageningen
|
Slapen en Diabetes (type 2)
|
03-12-2018
|
Groningen
|
Weerbaarheid (omgaan
met stress over aard-
bevingen, schulden en
werkloosheid)
|
Programma
Het inhoudelijke programma begint om 18.15 uur*
18.15 uur: 1e thematafel
19.00 uur: 2e thematafel
19.45 uur: gezamenlijke afsluiting
20.00 uur: informeel napraten en borrel
* Om 17.30 uur kunt u al binnenlopen en vanaf 17.45 uur is er een broodmaaltijd.
Aanmelding en bevestiging
Wilt u bij een van de klantbijeenkomsten aanwezig zijn, dan bent u van harte welkom. Nadere informatie over locaties en tijden én het aanmeldformulier vindt u hier.
U kunt zich aanmelden tot en met 25 november 2018. Ongeveer een week voor de bijeenkomst ontvangt u van ons een definitieve bevestiging met daarin de exacte locatie.